اوااوا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

هدیه اسمانی’اوای دلنشین زندگی,

خیلی دوستت دارم

1391/1/16 18:27
نویسنده : مامان و بابا
99 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم

خیلی دوست دارم.

اوایل وقتی که بهت فکر میکردم انگار احساسی نسبت بهت نداشتم.اما الان دیگه فرق می کنه. یه حس عجیبی بهت دارم. یه حسی از درون منو به سمت تو میکشونه و ذهنم مشغول تو می شه. و روز به روز این حس داره قوی تر میشه .

نمی دونم دختری یا پسری ,هر چی که هستی خدا کنه که سالم باشی.زود به دنیا بیایی و بزرگ بشی و هم بازی ابجی رها بشی.

رها هنوز درک درستی از وجود تو نداره.ما هم خیلی گیری روش نداریم.

گل مامان

هنوز نتونستم برم دکتر و ازمایشات و ...... انجام بدم .اخه تا حالا تعطیلات عید بود و حالا هم دکتر ها سرشون شلوغه و نوبت ندارن.

عصری زنگ زدم و نوبت گرفتم ,برای ٢٢ سه شنبه اینده نوبت داد .وای که تا اون روز چقدر سخت میگذره.

تا اون موقع تو یک هفته بزرگ تر شدی.

البته چون نگران بودم پنج شنبه ١٠ فروردین با بابایی رفتیم و یه سونوگرافی انجام دادم و دکتر سونو گفت چون هنوز خیلی کوچولویی درست مشخص نمی شه  و باید تا یکی دو هفته دیگه صبر کنی.

خیلی نگرانتم .خدا کنه که سالم باشی و هیچ مشکلی برات پیش نیاد . 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)