اوااوا، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 2 روز سن داره

هدیه اسمانی’اوای دلنشین زندگی,

دومین صدای ارام بخش مامان

1391/1/29 21:20
نویسنده : مامان و بابا
104 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز شنبه بود .

بالاخره رفتم و سونو رو انجام دادم.

بابایی و رهایی هم اومده بودن.من با نگرانی تمام رفتم داخل اتاق سونو و با خوشحالی اومدم بیرون.

وای نمی دونی چقدر خوشحال بودم.دکتر گفت که تو وضعیتت خوبه و اندازه ات هم خوبه و حتی قلبت هم تشکیل شده.

وقتی که صدای قلبت رو شنیدم یه حس تازه بهم دست داد .اینکه چقدر دوستت دارم و مادر شدن چقدر شیرینه.

فکر نمیکنم چیزی شیرین تر از صدای قلب یه نی نی کوچولو واسه مامانش باشه.صدای ناز نازی قلبت خیلی ارامش بهم داد. این اطمینان رو بهم داد که تو هستی و داری تو وجود من رشد می کنی و بزرگ می شی.

قول بده سالم باشی و زود زود به دنیا بیایی.مشتاقانه منتظر اون روزم.

عاشقتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)